გაკვეთილების გეგმები

გაკვეთილის თემა
რა როლი შეასრულა გიორგი სააკაძემ საქართველოს ისტორიაში?
სწავლების საფეხური
  დაწყებითი საფეხური   მე–6 კლასი
მოსწავლეთა პროფილი
   7 მოსწავლე
მიზანი
ახასიათებს საქართველოს ისტორიის იმ პერიოდის გამორჩეულ პიროვნებებს:გიორგი სააკაძეს,ლუარსაბ მე–2–ს,ქეთევან დედოფალს...საუბრობს რა როლი შეასრულა დაბალმა სოციალურმა ფენამ საქართველოს განვითარების ამ პერიოდში.იმსჯელებენ პიროვნების დადებით მახასიათებლებზე და მის როლზე ქვეყნის განვითარებაში.
გაკვეთილის მნიშვნელობა და აქტუალობა,
 შეიძენენ დროსა და სივრცეში ორიენტაციის უნარს,პრობლემების გააზრებასა და კავშირების დადგენას,განუვითარდებათ მსჯელობის და დისკუსიის უნარი.
კავშირი საგნებთან
 ქართული ლიტერატურა,გეოგრაფია,ხელოვნება
ე.ს.გ მისაღწევი შედეგები
 იყენებს ქრონოლოგიურ ერთეულებს(წელიწადი,საუკუნე,ათასწლეული)ახასიათებს სხვადასხვა ეპოქაში საქართველოში დამკვიდრებულ ფორმებს.ახასიათებს საქ–ოს ისტორიაში გამორჩეულ,მნიშვნელოვან პიროვნებებს,რომლებიც მონაწილეობდნენ მმართველობაში.
წინარე ცოდნა
 ირანელთა დაპყრობითი ომები კახელების წინააღმდეგ
რესურსები
სახელმძღვანელო, რუკა, ისტ–ის ტექნოლოგიების გამოყენება.
გაკვეთილის მსვლელობა
 A ფაზა–გამოწვევა წინარე ცოდნის შეხსენება(დაუსვამ კითხვებს წინა გაკვეთილიდან)იარნელთა დაპყრობითი ომები კახელების წინააღმდეგ 5 წთ.   

B ფაზა–ახალი მასალის გაცნობა ,მინი–ლექცია 7წთ.  ტექსტზე მუშაობა,წყვილებში სავარჯიშოების დამუშავება და ისტ–ის მეშვეობით ინფორმაციის მოძიება  15წთ. 

 C ფაზა–რეფლექსია გაკვეთილის შეჯამება: კითხვა–პასუხის საშუალებით დამუშავებული ტექსტისა და მოძიებული ინფორმაციის ციდნის შემოწმება 15წთ.
შეფასება
    განმსაზღვრელი ვაფასებ მოსწავლეებს წაკითხულის გააზრების უნარს,თხრობის უნარს,ფაქტების ანალიზის უნარს 3წთ.

1 comment:

  1. გისურვებ წარმატებებს“

    ReplyDelete